МОДУЛЬ
8. РЕФЛЕКСІЯ
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає
«оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
·
Оцінювання
має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних
у навчальних цілях знань та навичок;
·
Оцінювання,
що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на
змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
·
Форми
оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що
описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які
відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
·
Щоб
визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт,
їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
·
Корисно
дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
Немає коментарів:
Дописати коментар